Dette skrives i toppen af alle sider

Vi leverer fra 1-3 hverdage. 

NÆSTE MESSE: Store Hestedag (afventer status)

 

 

 

 



 

RETURNERING ved ombytning eller tilbagelevering af vare:

Husk at du har 14 dage fra du har modtaget pakken til at fortryde dit køb. Du skal skrive en mail til os hvis du ønsker at gøre brug af din returret INDEN 14 dage. Ellers kan vi ikke give dig dine penge retur. Dog har vi 100 dages ombytningsret på alle varer købt på www.cavaleros.dk. Dog skal varen være intakt.

Ved alle returneringer eller ombytninger skal alle prismærker skal være intakte, og varen skal være i original emballage, varen SKAL være ny, og må ikke være brugt. Den skal lægges lige så pænt sammen som da du modtog den. Er der hår, smuds eller lignende på varen. Så ser vi os nødsaget til at trække det fra i det beløb du skal have udbetalt, da der er tale om en forringelse af varen ved et videresalg. Eller vi kan helt afvise at tage varen retur.

 

Du kan benytte vores returportal og sende din vare tilbage.

Følg linket her:

return.shipmondo.com/retur-ombytning

Husk at printe en retursedel ud og udfyld den!

Dette er den hurtigste måde at sende returvarer eller ombytningsvarer til os og vare sendt på denne måde får 1. priortet.

Benytter du denne service så behøver du ikke læse videre - du vil blive guided på linket

 

Du kan også sende varen til os uden at bruge vores returportal til:

Cavaleros Denmark

Middelfartvej 6E

4200 Slagelse

 

Det skal du gøre forsikret. Det er vigtigt at du får et tracking nummer, hvis pakken skulle blive væk. Vi dækker ikke varer som vi ikke modtager. Så at sende som brev er på eget ansvar.

Vi har fuldmagtslevering af pakker fra GLS. Så de bliver nemmest og hurtigst sendt til os!

Vi modtager ikke pakker sendt til en pakkeshop! Pakken SKAL sendes direkte til vores lager.

Såfremt den er sendt til pakkeshop vil der være et gebyr på 100 kr for afhentning.

 

1. Du SKAL sende en kopi af betalingen, enten kvittering fra mobilepay, kort eller bon

2. Du SKAL skrive præcis hvad du gerne vil have byttet varen til, både farve og størrelse.

3. Du SKAL selv betale porto til os ved en ombytning af en vare.

4. Vi sender dig din nye vare inden for ca 5-7 hverdage. Dog kan vi have tidspunkter hvor vi er i udlandet, hvor det kan tage op til 3 uger. Vi kan i travle perioder forlænge fristen!

Hvis du skal benytte vores postkasse til returnering så skal du være opmærksom på at vi ikke giver garanti for din pakke hvis den bliver væk. Det er aldrig sket men vi kan ikke vide om der en dag er indbrud i postkassen.

Der skal være tydeligt

Navn, adresse, post nr og by, email og telefon nr indeni pakken. Ellers har vi ingen chance for at finde dig i systemet og din returnering kan ikke behandles.

Du SKAL skrive præcis hvad du gerne vil have byttet varen til, både farve og størrelse.

 

customercare@cavaleros.dk

 

Har du spørgsmål til os så svarer vi dig gerne enten på mail eller tlf 60737722

Mvh Cavaleros Denmark

 

REKLAMATION:

Har du en reklamation så skal du vide at vi tager det meget seriøst!

Vi har et tæt samarbejde med vores producent og er vi i tvivl om din reklamation så sender vi den til producenten som selv vurderer og tager test af produktet.

På den måde kan vi sikre den bedst mulige service overfor dig.

Er varen vasket forkert så gælder reklamationsretten ikke. Alle vores bukser skal vaskes i mildt vaskemiddel og uden skyllemiddel. Skyllemidlet kan opløse grippen som er lavet af gummi.

Det gælder især hvis der er brugt skyllemiddel og produktet lugter kraftigt af skyllemiddel.

Den gælder heller ikke hvis varen har været brugt forkert.

Vi overholder altid købeloven og vi afviser også reklamationer som ikke lever op til købeloven.

 

Iflg købeloven så skal vi bevise inden for de første 6 mdr at varen IKKE var behæftet med en produktionsfejl, hvis vi skal afvise den. En produktionsfejl vil efter formodningsreglen kunne opstå inden for 6 mdr.

Efter 6 mdr og op til 24 mdr der er det dig som kunde der skal bevise at varen var behæftet med en produktionsfejl og at du har brugt varen som tiltænkt og uden hårdhændet brug samt at have vasket den efter vores foreskrivelser som findes på vores webshop.

Bærer varen tydeligt brug af forkert vask eller hårdhændet brug eller enormt slid så betegnes det ikke som en produktionsfejl.

 

En typisk produktionsfejl vil være at en syning "skrider" eller går op fordi den ikke er hæftet korrekt. Dette vil ske efter kort tids brug så som 1-4 uger.

Det kunne også være at hele grippen falder af - dette vil også være en produktionsfejl.

Men et slid på grippen er altså forventeligt og er ikke en produktionsfejl - vi er meget forskellelige og nogen klemmer mere med knæene end andre. Eller sidder mere uroligt end andre. Men et unormalt slid efter kort tid vil være en produktionsfejl.

Er bukserne købt for små er det heller ikke en produktionsfejl hvis de går i stykker. Så det er vigtigt at du ikke køber dine bukser for små. Typisk skal man kunne tage ud i sine bukser og kunne måle 5 cm. Kan man ikke det så er de for små.

Heldigvis har vi nogle af verdens stærkeste knapper men der er grænser for hvor meget pres de vil kunne tåle, hvis dine bukser er for små.

Du skal allerførst sende en mail til customercare@cavaleros.dk med en beskrivelse og billeder sammen med en kopi af bonen.

Så vil vi vurdere om den skal sende til os.

Når vi har godkendt eller accepteret din henvendelse, skal vi lave den endelige vurdering. Det kan vi kun hvis vi fysisk kan vurdere varen.

Derfor skal vi have varen tilsendt.

 

Det gør du gratis ved at benytte vores returportal som du finder her:

return.shipmondo.com/cavalerosreklamation

Du skal udfylde retursedlen som du også finder på vores returportal. Det gør at vi meget hurtigere kan behandle din sag.

Du skal også sende kopi af betaling med sammen med varen. Ellers behandler vi IKKE din sag. Har du ingen bon så skal du sende en bankkvittering eller en kopi af mobilepay. Iflg købeloven er et sådant købsbevis kun gyldigt hvis der er 1 vare på den udskrift eller kopi. Gælder ikke hvis du har købt flere varer på samme kort eller mobilepay.

Du skal sende pakken forsvarligt og forsikret. Vi dækker ikke tabte forsendelser.

 

Bliver din reklamation afvist sender vi varen retur til dig med en begrundelse.

 

Du må forvente at der kan gå op til 3-7 uger med reklamationer, hvis der er helligdage, ferie eller megen travlhed hos os eller producenten.

Vi vil gøre vores bedste for at betjene dig så hurtigt så muligt.