Dette skrives i toppen af alle sider

Vi leverer fra 1-3 hverdage. 

NÆSTE MESSE: Store Hestedag (afventer status)

 

 

 

 


 

RETURNERING ved ombytning eller tilbagelevering af vare:

Husk at du har 14 dage fra du har modtaget pakken til at fortryde dit køb. Du skal skrive en mail til os hvis du ønsker at gøre brug af din returret INDEN 14 dage. Ellers kan vi ikke give dig dine penge retur. Dog har vi 100 dages ombytningsret på alle varer købt på www.cavaleros.dk. Dog skal varen være intakt.

Ved alle returneringer eller ombytninger skal alle prismærker skal være intakte, og varen skal være i original emballage, varen SKAL være ny, og må ikke være brugt. Den skal lægges lige så pænt sammen som da du modtog den. Er der hår, smuds eller lignende på varen. Så ser vi os nødsaget til at trække det fra i det beløb du skal have udbetalt, da der er tale om en forringelse af varen ved et videresalg. Eller vi kan helt afvise at tage varen retur.

 

 

TIL RETURNERING AF EN VARE SOM SKAL DÆKKES AF VORES 100 DAGES GRATIS OMBYTNING

Vi tilbyder nu gratis OMBYTNING til en anden størrelse eller anden vare til samme pris eller mere.

Du skal bestille din nye vare på hjemmesiden og derefter bruge dette link!

Du skal huske at skrive ordre nummer på din bestilling! Følg linket her: return.shipmondo.com/cavaleros

 

 

TIL RETURNING HVIS DU ØNSKER PENGE RETUR OG INGEN NY VARE!

Du kan benytte vores returportal og sende din vare retur samt få dine penge retur skal du selv betale porto. Du kan bruge vores returportal eller selv sende pakken retur.

Følg linket her:    return.shipmondo.com/tilbagelevering

 

Husk at printe en retursedel ud og udfyld den!

Dette er den hurtigste måde at sende returvarer til os og vare sendt på denne måde får 1. priortet.

Benytter du denne service så behøver du ikke læse videre - du vil blive guided på linket

 

 

 

 

 

 

Du kan også sende varen til os uden at bruge vores returportal til:

Cavaleros Denmark

Middelfartvej 6E

4200 Slagelse

 

Det skal du gøre forsikret. Det er vigtigt at du får et tracking nummer, hvis pakken skulle blive væk. Vi dækker ikke varer som vi ikke modtager. Så at sende som brev er på eget ansvar.

Vi har fuldmagtslevering af pakker fra GLS. Så de bliver nemmest og hurtigst sendt til os!

Vi modtager ikke pakker sendt til en pakkeshop! Pakken SKAL sendes direkte til vores lager.

Såfremt den er sendt til pakkeshop vil der være et gebyr på 100 kr for afhentning.

 

1. Du SKAL sende en kopi af betalingen, enten kvittering fra mobilepay, kort eller bon

 

 

Hvis du skal benytte vores postkasse til returnering så skal du være opmærksom på at vi ikke giver garanti for din pakke hvis den bliver væk. Det er aldrig sket men vi kan ikke vide om der en dag er indbrud i postkassen.

Der skal være tydeligt

Navn, adresse, post nr og by, email og telefon nr indeni pakken.

 

customercare@cavaleros.dk

 

Har du spørgsmål til os så svarer vi dig gerne enten på mail eller tlf 60737722

Mvh Cavaleros Denmark

 

REKLAMATION

Når du handler hos Cavaleros.dk følger vi den danske købelov. Du har ifølge lovgivningen altid 2 års reklamationsret på dine køb. Det er vigtigt du ikke forveksler garanti med reklamationsret, da vi ikke udbyder garanti på nogen produkter. Når du reklamerer over en vare indenfor 6 måneder efter et køb, er det os som virksomhed der har bevisbyrden på om der er tale om en produktionsfejl. De sidste 6-24 måneder er det dig som forbruger der har bevisbyrden, og du skal derfor være sikker på der ikke er tale om fejlbehandling m.m. af dit produkt fra din side af.

•  Når du opdager en fejl eller mangel ved din vare, skal du inden for rimelig tid reklamere over det. Med rimelig tid forstås, at dette skal ske indenfor 2 måneder fra du opdager fejlen. Med dette menes også, at vi skal modtage varen indenfor de 2 mdr.

•  Efter du har opdaget en fejl, skade eller lignende ved et produkt bedes du kontakte os så hurtigt som muligt. Du bedes fremsende en mail til customercare@scavaleros.dk hvori du skriver dit ordrenr. samt vedhæfter tydelige billeder af skaden eller fejlen.

•  Når vi har vurderet de fremsendte billeder, vil vi bede dig sende din vare retur til os, hvor vi vil vurdere fejlen/skaden yderligere. Den kan du hente længere nede hvor der er et direkte link til vores gratis returportal.  (Vi gør opmærksom på, at du venligst gerne må vaske varen inden denne sendes retur, hvis denne har været i brug)

•  Når vi har modtaget din vare vil denne blive vurderet af professionelle fagfolk som kan fastslå om der er tale om en produktionsfejl. I tilfælde af at din reklamation er berettiget og der ikke blot er tale om almen slitage og brugsspor, vil vi udbedre skaden eller fejlen hos en skrædder. I tilfælde af, at vi ikke kan tilbyde dette, vil vi tilbyde dig en ny vare.

• BEMÆRK: Kan vi ikke tilbyde dig samme el. lign. vare kan beløbet refunderes. Vær dog opmærksom på, at vi fratrækker fragtomkostningerne ved brug af vores returlabel.

HVAD ER SLITAGE?:
Vær opmærksom på at slitage ses ved, at brugssporene på varen er tydelige. F.eks. at elastikken i materialet er blevet mørnet, at fibrene er trukket fra hinanden på udsatte steder (f.eks. skridtet hvor stoffet bliver trukket fra hinanden) eller at varen er meget forvasket, og har mistet farve er blevet fnuldret eller lignende fra vask eller skyllemiddel. Derudover er syninger som tydeligt er blevet trukket fra hinanden og ikke blot gået op på fejlagtig vis heller ikke en reklamation. Slidtage gælder også hvis varen har været udsat for udefrakommende objekt som har ødelagt stoffet. Eksempelvis kan visse piske med sten på hænge fast og trække tråde ud af stoffet. Det er IKKE en produktionsfejl.

Det kan også være størrelsen ikke har været 100% korrekt, eller at varen er blevet udsat for mere fysisk belastning end du som forbruger kan forvente den kan holde til.

Grip som er slidt af er heller ikke en reklamation. Det må forventes at silicone-grippen kan slides. Falder grippen af i flager er der tale om en reklamation.

 

Er varen vasket forkert så gælder reklamationsretten ikke. Alle vores bukser skal vaskes i mildt vaskemiddel og uden skyllemiddel. Skyllemidlet kan opløse grippen som er lavet af silicone.

Det gælder især hvis der er brugt skyllemiddel og produktet lugter kraftigt af skyllemiddel.

Den gælder heller ikke hvis varen har været brugt forkert.

Vi overholder altid købeloven og vi afviser også reklamationer som ikke lever op til købeloven.

 

Iflg købeloven så skal vi bevise inden for de første 6 mdr at varen IKKE var behæftet med en produktionsfejl, hvis vi skal afvise den. En produktionsfejl vil efter formodningsreglen kunne opstå inden for 6 mdr.

Efter 6 mdr og op til 24 mdr der er det dig som kunde der skal bevise at varen var behæftet med en produktionsfejl og at du har brugt varen som tiltænkt og uden hårdhændet brug samt at have vasket den efter vores foreskrivelser som findes på vores webshop.

Bærer varen tydeligt brug af forkert vask eller hårdhændet brug eller enormt slid så betegnes det ikke som en produktionsfejl.

 

En typisk produktionsfejl vil være at en syning "skrider" eller går op fordi den ikke er hæftet korrekt. Dette vil ske efter kort tids brug så som 1-4 uger.

Det kunne også være at hele grippen falder af - dette vil også være en produktionsfejl.

Men et slid på grippen er altså forventeligt og er ikke en produktionsfejl - vi er meget forskellelige og nogen klemmer mere med knæene end andre. Eller sidder mere uroligt end andre. Men et unormalt slid efter kort tid vil være en produktionsfejl.

Er bukserne købt for små er det heller ikke en produktionsfejl hvis de går i stykker. Så det er vigtigt at du ikke køber dine bukser for små. Typisk skal man kunne tage ud i sine bukser og kunne måle 5 cm. Kan man ikke det så er de for små.

Heldigvis har vi nogle af verdens stærkeste knapper men der er grænser for hvor meget pres de vil kunne tåle, hvis dine bukser er for små.

Du skal allerførst sende en mail til customercare@cavaleros.dk med en beskrivelse og billeder sammen med en kopi af bonen.

Så vil vi vurdere om den skal sende til os.

Når vi har godkendt eller accepteret din henvendelse, skal vi lave den endelige vurdering. Det kan vi kun hvis vi fysisk kan vurdere varen.

Derfor skal vi have varen tilsendt.

 

Det gør du gratis ved at benytte vores returportal som du finder her:

return.shipmondo.com/cavalerosreklamation

Du skal udfylde retursedlen som du også finder på vores returportal. Det gør at vi meget hurtigere kan behandle din sag.

Du skal også sende kopi af betaling med sammen med varen. Ellers behandler vi IKKE din sag. Har du ingen bon så skal du sende en bankkvittering eller en kopi af mobilepay. Iflg købeloven er et sådant købsbevis kun gyldigt hvis der er 1 vare på den udskrift eller kopi. Gælder ikke hvis du har købt flere varer på samme kort eller mobilepay.

Du skal sende pakken forsvarligt og forsikret. Vi dækker ikke tabte forsendelser.

 

Bliver din reklamation afvist sender vi varen retur til dig med en begrundelse.

 

Du må forvente at der kan gå op til 3 uger med reklamationer, hvis der er helligdage, ferie eller megen travlhed hos os eller producenten.

Vi vil gøre vores bedste for at betjene dig så hurtigt så muligt.