Dette skrives i toppen af alle sider

Gratis fragt – Vi leverer fra 2-5 hverdage

Returnering og reklamation

Her finder du de nødvendige ting hvis du har en reklamation eller du skal bytte en vare

Skal du bytte en vare til en anden størrelse eller farve, eller måske en helt anden vare.

RETURNERING:

  1. Så skal du sende varen til os. Cavaleros Denmark, Harrestedvej 8 , 4200 Slagelse

Det skal du gøre forsikret. Det er vigtigt at du får et tracking nummer, hvis pakken skulle blive væk. Vi dækker ikke varer som vi ikke modtager. Så at sende som brev er på eget ansvar.

Det er vigtigt at du sender pakken til os og ikke bare smider den i postkassen uden en seddel! Det er umuligt for os at vide hvor den kommer fra selvom vi har haft en dialog med dig. Vi har dagligt kontakt til mange kunder, så selvom vi prøver, kan vi altså ikke huske hver kunde.

2. Du skal sende en kopi af betalingen, enten kvittering fra mobilepay, kort eller bon

3. Du skal skrive præcis hvad du gerne vil have byttet varen til, både farve og størrelse.

4. Du skal selv betale porto til os ved en ombytning af en vare.

5. Vi sender dig din nye vare inden for ca 5-7 hverdage. Dog kan vi have tidspunkter hvor vi er i udlandet, hvor det kan tage op til 3 uger. Vi kan i travle perioder forlænge fristen!

Har du taget varen i brug, med det mener vi at du har brugt varen og man ser tydeligt brug. Så bytter vi den ikke. Vi bytter heller ikke hvis emballage og alle mærker er taget af.

REKLAMATION:

Har du en reklamation så skal du vide at vi tager det meget seriøst!

Vi har et tæt samarbejde med vores producent og er vi i tvivl om din reklamation så sender vi den til producenten som selv vurderer og tager test af produktet.

På den måde kan vi sikre den bedst mulige service overfor dig.

Er varen vasket forkert så gælder reklamationsretten ikke. Alle vores bukser skal vaskes i mildt vaskemiddel og uden skyllemiddel. Skyllemidlet kan opløse grippen som er lavet af gummi.

Det gælder især hvis der er brugt skyllemiddel og produktet lugter kraftigt af skyllemiddel.

Den gælder heller ikke hvis varen har været brugt forkert.

Vi overholder altid købeloven og vi afviser også reklamationer som ikke lever op til købeloven.

 

Iflg købeloven så skal vi bevise inden for de første 6 mdr at varen IKKE var behæftet med en produktionsfejl, hvis vi skal afvise den. En produktionsfejl vil efter formodningsreglen kunne opstå inden for 6 mdr.

Efter 6 mdr og op til 24 mdr der er det dig som kunde der skal bevise at varen var behæftet med en produktionsfejl og at du har brugt varen som tiltænkt og uden hårdhændet brug samt at have vasket den efter vores foreskrivelser som findes på vores webshop.

Bærer varen tydeligt brug af forkert vask eller hårdhændet brug eller enormt slid så betegnes det ikke som en produktionsfejl.

 

En typisk produktionsfejl vil være at en syning "skrider" eller går op fordi den ikke er hæftet korrekt. Dette vil ske efter kort tids brug så som 1-4 uger.

Det kunne også være at hele grippen falder af - dette vil også være en produktionsfejl.

Men et slid på grippen er altså forventeligt og er ikke en produktionsfejl - vi er meget forskellelige og nogen klemmer mere med knæene end andre. Eller sidder mere uroligt end andre. Men et unormalt slid efter kort tid vil være en produktionsfejl.

Er bukserne købt for små er det heller ikke en produktionsfejl hvis de går i stykker. Så det er vigtigt at du ikke køber dine bukser for små. Typisk skal man kunne tage ud i sine bukser og kunne måle 5 cm. Kan man ikke det så er de for små.

Heldigvis har vi nogle af verdens stærkeste knapper men der er grænser for hvor meget pres de vil kunne tåle, hvis dine bukser er for små.

Du skal allerførst sende en mail til customercare@cavaleros.dk med en beskrivelse og billeder sammen med en kopi af bonen.

Så vil vi vurdere om den skal sende til os.

Når vi vurderer om den skal sendes til os får du sendt en returlabel som giver dig gratis porto.

Det er vigtigt at du skriver tydeligt NAVN, ADRESSE, TLF og EMAIL

 

Du skal sende kopi af betaling med sammen med varen. Ellers behandler vi IKKE din sag. Har du ingen bon så skal du sende en bankkvittering eller en kopi af mobilepay. Iflg købeloven er et sådant købsbevis kun gyldigt hvis der er 1 vare på den udskrift eller kopi. Gælder ikke hvis du har købt flere varer på samme kort eller mobilepay.

Du skal sende pakken forsvarligt og forsikret. Vi dækker ikke tabte forsendelser.

 

Bliver din reklamation afvist sender vi varen retur til dig.

 

Du må forvente at der kan gå op til 3-7 uger med reklamationer, hvis der er helligdage, ferie eller megen travlhed hos os eller producenten.

Vi vil gøre vores bedste for at betjene dig så hurtigt så muligt.