Vil du vide mere om returnering så kan du læse mere her
BILLIG OMBYTNING – HVIS DU ØNSKER AT BYTTE DIN VARE TIL EN ANDEN
Printer kræves ikke da du kan vælge at bruge QR kode
Vi har en ekstra service der giver dig 365 dages OMBYTNING på alle varer købt på www.cavaleros.dk*. Det koster 29,- for dig at bytte til en anden vare.
Gælder alle varer som er købt på Cavaleros.dk – gælder ikke varer købt på messer eller i butikken
Her gælder ingen returret eller bytteret
Brug dette link for at få adgang til vores returportal. https://return.shipmondo.com/returcavaleros
Udfyld og gennemfør returportalen
Print pakkelabel ud og sæt den på pakken eller brug QR kode hvis du ingen printer har.
HUSK AT LÆGGE DEN ANDEN DEL AF SEDLEN MED I PAKKEN!
aflever din pakke i en GLS pakkeshop – husk at få den scannet!
14 DAGES FULD RETURNERING – HVIS DU IKKE ØNSKER EN ANDEN VARE HOS OS!
Du kan bruge vores returportal hvis du ønsker at returnere en vare og få penge retur, og ikke ønsker at købe en ny vare. Du skal selv betale for portoen. Når du bruger vores portal koster det 75,- kr, så lægger GLS automatisk pakken i vores postkasse.
Sådan gør du:
Klik på dette link for at få tilsendt en pakkelabel på
mail.https://return.shipmondo.com/returcavaleros
Print label og sæt på pakken.
Få pakken scannet ved en GLS pakkeshop.
SKRIV TYDELIGT HVAD DU ØNSKER – SÅ KAN VI HURTIGERE BEHANDLE DIN RETURPAKKE
Alt er nu klar og du skal ikke gøre mere.
14 DAGES RETURRET
Du har 14 dages fuld returret. Det vil sige at du skal skrive til os at du ønsker at benytte din 14 dages returret, de 14 dage er fra du har modtaget din pakke og 14 dage frem.
Vores returportal virker i 14 dage fra du har bestilt din vare – så er den udløbet så kontakt os venligst.
Vi kan tilbyde dig en anden vare i op til 365 dage! (Se vores 365 dages BILLIG ombytnings-service) Køber du en billigere vare så vil du få udstedet en rabatkode/gavekort.
Ønsker du IKKE at bruge vores returportal ved en returnering – så skal du selv står for udgiften til fragten.
Vi anbefaler POST NORD eller GLS som fragtudbyder. DAO, BRING og tilsvarende billigere fragtleverandører, afleverer pakkerne om natten foran vores port. Og tit ligger de i regnen. Vi kan ikke refundere varer som er forsvundet og ikke scannet AFLEVERET hos os med underskrift.
Send din pakke forsvarligt til:
Cavaleros Denmark
Kongstedvej 2
4200 Slagelse
Email: customercare@cavaleros.dk
tlf +45 8130 7787
Mærk din pakke: RETUR
REKLAMATION ELLER HAR VI BEDT DIG OM AT PRINTE EN RETURLABEL
Hvis du har en reklamation skal du skrive en mail til os.
Du skal sende et billede af gyldigt købsbevis. Et gyldigt købsbevis er en bon, ordre nummer fra webshop eller kopi af bon fra betalingskort. DOG kun hvis der kun er købt den vare på som du reklamerer over.
Er der købt flere varer så er den ikke gyldig jf. købeloven.
Afvendt svar fra os.
Har vi bedt dig om at printe en returlabel, som du iflg os har en aftale omkring skal du bruge dette link https://return.shipmondo.com/returcavaleros
Har du ikke noget ordre nummer så skal du bruge dette link : https://return.shipmondo.com/tilbagelevering