Ofte stillede spørgsmål find svar her - Cavaleros Denmark
2074
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2074,theme-bridge,bridge-core-3.0.1,woocommerce-no-js,woo-variation-gallery,woo-variation-gallery-theme-bridge,woo-variation-gallery-pro,woo-variation-swatches,wvs-behavior-blur,wvs-theme-bridge,wvs-show-label,wvs-tooltip,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,qode_grid_1300,columns-4,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode-wpml-enabled,wpc_show_open_close_button,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

Ofte stillede spørgsmål

HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE SENDT?

Vi pakker samme dag som vi modtager din bestilling. Bestiller du inden kl 08, bestræber vi os på at sende din ordre samme dag. Du kan forvente 1 – 3 dages levering efter den har forladt vores varelager. Hvis du bestiller i weekenden eller på helligdage, så er de dage ikke inkluderet.

JEG HAR BESTILT EN VARE MEN HAR IKKE FÅET EN ORDREBEKRÆFTELSE

Tjek dit spamfilter. Vores online system sender helt automatisk en ordrebekræftelse ud til dig. Dette gøres ikke manuelt. Så enten ligger den i dit spamfilter eller også har du skrevet en forkert email. Men vi printer den også ud og sender den med din vare.

JEG HAR BESTILT EN VARE MEN HAR IKKE FÅET EN MAIL ELLER SMS FRA GLS OM HVOR PAKKEN KAN HENTES

Da vores system selv sender alle oplysninger videre til GLS så er det GLS der har forsinkelser i deres system. Vi betaler både for at de sender en email og en sms til dig. Nogle gange er det først når pakken er kommet til GLS at den bliver sendt ud. Men du kan altid skrive til os så kan vi sende tracking nr til dig på e-mail. Men vendt lige 1-2 dage. Kontakt evt kundeservice på customercare@cavaleros.dk

HVORDAN SENDER JEG EN VARE RETUR?

Du kan finde al information under fanen “returnering” eller ved at klikke her

HVORDAN BRUGER JEG 365-DAGES OMBYTNINGSREGLEN?

Du kan læse alt under “365 dages gratis ombytning” eller ved at klikke her

HVOR LANG TID TAGER EN TILBAGEBETALING?

Så snart vi modtager din returvare så refunderer vi beløbet til dig. Det afhænger meget af hvilket kort du har brugt. Mastercard kan tage op til 30 dage. Du vil få en bekræftelse på at vi har refunderer din vare. I travle perioder kan det tage op til 10 dage før vi kan behandle din refundering. Vi kan være på messer eller have ferie. Men vi plejer at gøre det så snart vi får din pakke. Ved normale kort går der ca 1-5 hverdage.

HVOR LANG TID TAGER EN REKLAMATION?

Vi prøver at klare det så hurtigt så muligt. Hvis du har udfyldt alt som du skal på reklamationssedlen og vedlagt kopi af bon, så kan vi meget hurtigere behandle din reklamation. Typisk tager det fra 3-10 dage. I travle perioder kan det tage længere tid. Men vi oplever aldrig at det tager mere end 3 uger før vi har en afgørelse!

KAN JEG BYTTE MIN VARE I JERES BUTIK?

Ja. Har du købt en vare online hos os. Så kan du altid ombytte den i vores butik. Skal du have penge tilbage fra en vare der er købt online. Så kan du også aflevere den i vores butik. Her refunderer vi dit køb på vores webshop og dine penge kommer retur på det kort du har brugt til at købe med online. Vi udbetaler ikke pengene i butikken.

JEG SKAL BYTTE EN VARE. KAN JEG GØRE DET PÅ EN AF DE MESSER I KOMMER PÅ?

Ja du kan godt ombytte til en anden vare. Men vi giver ikke penge retur.

KAN JEG AFLEVERE MIN RETURVARE I POSTKASSEN PÅ JERES ADRESSE?

Ja det kan du godt. Men det vil altid være på eget ansvar. Pakken skal indeholde navn, adresse, email og telefon nr, samt en beskrivelse af hvad der skal gøres ved varen. Vi er flere som behandler pakkerne i vores postkasse.

JEG HAR EN REKLAMATION. KAN JEG TAGE DEN MED PÅ EN MESSE OG FÅ DEN BEHANDLET DER?

Nej. Vi har ikke mulighed for at behandle reklamationer på en travl messe. For at yde den bedste service betaler vi også for at du kan sende den til os. Så kan vi i ro og mag behandle din reklamation, proffesionelt. Se hvordan du gratis sender din vare ind til os under “reklamation”

HVORDAN FÅR JEG HURTIGST ET SVAR FRA JER?

Du kan enten ringe eller maile til os. Du vil ALTID kunne få fat i os tirsdag til torsdag fra 10-12 på tlf 6073 7722 Men vi tager også telefonen udenfor dette tidsrum. Men vi kan have møder. Vi svarer hurtigere på mail udenfor telefontiden. customercare@cavaleros.dk

HVORNÅR HAR I ÅBNET I BUTIKKEN I SLAGELSE?

Vi har KUN åbent efter aftale. Man kan skrive en besked til os via vores chat her på siden eller skrive en sms på 6073 7722. Afvent altid svar.

Vi åbner gerne butikken fra mandag til fredag fra 10-17. Skulle det være umuligt for dig i dette tidsrum, skriv til os så finder vi sikkert en løsning

JEG HAR SØGT SPONSORAT, MEN HAR IKKE HØRT NOGET FRA JER?

Vi får dagligt mange beskeder angående sponsorater. Vi kan desværre ikke nå at besvare alle. Vi har også fyldt helt op angående sponsorryttere. Men vi takker for at du netop har tænkt på os som sponsor! De fleste sponsorryttere er kommet til ved at vi selv har kontaktet dem. Det kan enten være folk som er meget aktive på instagram eller Facebook som vi gerne vil lave et samarbejde med.

JEG KUNNE GODT TÆNKE MIG ET PRODUKT TIL EN GIVE AWAY

Vi benytter os ikke at GIVE AWAYS til privatpersoner.

HVORDAN FINDER JEG DEN RIGTIGE STØRRELSE?

Vi beskriver altid vores produkter ud fra en normal størerlse. Så hvis vi skriver at varen er lille i størrelsen, så skal du tage den et nr mindre. Men du kan altid ombytte gratis til en anden størrelse via vores 100-dages ombytning! Se mere under fanen KUNDESERVICE

HVILKE BUTIKKER HAR JERES PRODUKTER?

Under fanen CAVALEROS kan du finde alle vores forhandlere. Når du klikker på linket kommer du direkte ind på deres side med Cavaleros-produkter. Søger du en vare kan du altid ringe eller skrive til os. tlf 6073 7722 customercare@cavaleros.dk

JEG HAR EN SALGSSTALD ELLER EN RIDESKOLE. KAN JEG FÅ RABAT?

Skriv en mail til os. Det er muligt at vi kan skræddersy en speciel-aftale med dig. customercare@cavaleros.dk

HVORDAN BLIVER JEG FORHANDLER?

For at blive forhandler skal du have et CVR nr og en fysisk butik. Læs mere under fanen CAVALEROS

JEG HAR SKREVET EN BESKED PÅ INSTAGRAM ELLER FACEBOOK MEN HAR IKKE HØRT NOGET?

Vi forsøger at svare ALLE. Men med mange åbne kanaler så kan det være svært at nå alle. Men vi forsøger. Ønsker du et hurtigt svar så ring eller skriv. tlf 6073 7722 customercare@cavaleros.dk

DAG TIL DAG LEVERING INDEN KL 13 - FRI FRAGT UANSET BELØB TIL PAKKESHOP - 5 STJERNER PÅ TRUSTPILOT
+